Luty 19, 2017 admin 1Comment
Masa jest nieodzownym elementem budowania tkanki mięśniowej. Bez odpowiednio wysokiej nadwyżki kalorycznej, nie ma możliwości, żeby zbudować ładne mięśnie. Oprócz diety, ważny jest tutaj oczywiście również trening ułożony specjalnie dla osoby będącej na masie. Oczywiście najlepiej byłoby tutaj skorzystać z siłowni, jednak wiele osób albo nie ma do niej dostępu, albo nie może sobie na taki wydatek pozwolić. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby treningi odbywały się w domu. Po ułożeniu odpowiedniego planu, nie będą one mniej skuteczne od tych wykonywanych na siłowni. Będąc na masie i jednocześnie ćwicząc w domu, trzeba mieć na uwadze, że raczej nie mamy dostępu do zaawansowanych maszyn, które znajdziemy na siłowni, dlatego trzeba tutaj zaangażować masę własnego ciała. Idealnym rozwiązaniem na trening na masę w domu będzie trening FBW, czyli Full Body Workout - trening całego ciała. W ciągu tygodnia wykonujemy trzy sesje treningowe z jednym dniem przerwy między nimi. Nie zostaje zaniedbana żadna z partii mięśniowych.

One thought on “Trening na masę w domu

  1. Od samego początku swojej przygody z kulturystyką, trenuję w warunkach domowych. Ciężko było mi przez pierwsze 2 lata treningów osiągnąć jakiekolwiek rezultaty, stosowałem się do różnych porad znalezionych w necie , na forach, ale dopiero wykupienie planu treningowego na http://potreningu.pl/plany pozwolił mi, z pomocą trenera wykorzystać potencjał z treningu, który mogę wykonywać w domu z ciężarem własnego ciała lub użyciem podstawowego sprzętu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *