Czerwiec 7, 2017 admin 1Comment
Każdy kto od dłuższego czasu uczęszcza na siłownię, wie że metod treningowych jest bardzo dużo. Niezależnie od tego jakie partie mięśni się ćwiczy, można to robić na wiele różnych sposobów. Niektórzy stali bywali siłowni, narzekają na stagnację mięśni, to znaczy, że po osiągnięciu pewnych wyników, przestają rosnąć. W takich sytuacjach przyda się trening zwany drop set. To bardzo popularna technika, stosowana na całym świecie. Polega na tym, że w czasie wykonywania treningu, gdy mięśnie pewnej partii ciała zaczynają odmawiać posłuszeństwa i nie ma się już siły na wykonywanie kolejnych powtórzeń, zmniejsza się obciążenie na kilkanaście ruchów, by potem znów je zwiększyć. W ten sposób mięśnie się dotleniają i dostają kopa, a przez to zaczyna się ich większy przyrost. Technikę tą można stosować przy ćwiczeniu różnych partii mięśni, zarówno bicepsów, jak i tricepsów, barków czy klatki piersiowej. Wykonując drop set, trzeba mieć trening partnera, który będzie czuwał nad zwiększaniem i zmniejszaniem obciążenia. Masz pytania? Zapraszamy do dyskusji na jednym z for: Trening dla początkujących http://www.sfd.pl/Trening_dla_pocz%C4%85tkuj%C4%85cych-f114.html Trening dla zaawansowanych http://www.sfd.pl/trening/

One thought on “Metody treningowe

  1. Koniec pytań bez odpowiedzi i godzin straconych na sali treningowej testując rozpiski wzięte od kolegów, albo z internetu. Plany, które działają na innych, wcale nie muszą działać na Ciebie! Nie trać już czasu, sprawdź plany treningowe i pomoc dietetyków na http://www.potreningu.pl , dieta jest ukladana indywidualnie (tak samo trening) uwzględniając informacje uzyskane od zainteresowanej osoby. Polecam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *